L-Style

L-Style

Hogyan éld túl, ha ghostingolt a tökéletesnek hitt pasi?

2019. május 01. - L-Style

Az online ismerkedés útvesztőit senkinek nem kell bemutatnom, hiszen az utóbbi időben az egyik legnépszerűbb ismerkedős csatorna a Tinder és társai. Jobbra vagy balra húzol, aztán meglátjuk mi sül ki belőle. Rengeteg álom sztorit hallottam már olyanokról, akik Tinderen keresztül találkoztak és ma már komoly kapcsolatban élnek vagy házasság lett a vége. De legyünk őszinték, a legtöbben nem a nagy őt keressünk az interneten.

Tisztában voltam ezzel én is, mikor összeakadtam a szőke herceggel, aki mindenben tökéletesnek tűnt. Pár sor levélváltás után természetesen a lényegre tért és kijelentette, egy komoly szakításon esett át és kizárólag laza kapcsolatot keres. Nem lepődtem meg, így belementem egy spontán késő esti randiba. A találkozó nagyon jól sikerült, jól éreztük magunkat és annak ellenére, hogy ő szerette volna, én még nem mentem bele, hogy közelebb kerüljünk egymáshoz. A hetek teltek, nem tudtam kiverni a fejemből és ráírtam, oké, csináljuk. Nehezen egyeztettünk időpontot, de jó pár héttel később az ágyában kötöttem ki, nem kellett csalódnom. Ismét hetek teltek el, semmi életjel, barátaim tanácsai ellenére, megint felkerestem, válaszolt, aminek a vége megint hetekkel később egy együtt töltött éjszaka volt. Ezután vége, hiába próbáltam elérni, nem kaptam választ. Mi több, néhány hónappal később egyszerűen letiltott a social media csatornákon. Ez egyértelműen a manapság divatos viselkedési mód, a ghostingolás, amihez most adok pár tippet, hogy hogyan tedd túl magad rajta.

img_2921.jpg

Ne magadban keresd a hibát

Ebben az esetben világosan egyértelmű volt, hogy mi lesz a végkimenetel, én mégis szenvedek. Amire viszont rájöttem, hogy itt nem én vagyok a ludas. Még, ha az elején tiszta is volt a helyzet, akkor is felnőtt emberek vagyunk, megérdemelnék pár sort, hogy bocs, de nem szeretném folytatni. A letiltás pedig véglegesen az ő szegénységi bizonyítványát mutatja. Ha ő nem tisztel meg annyival, hogy pár sorban elköszönjön, miért gondoljam, hogy én csináltam valamit rosszul.

Ha jól érezted magad a bőrödben előtte, ezután is jól leszel     

Emlékezz vissza azokra az időkre, amikor még a személy létezéséről sem tudtál, egyáltalán nem érdekelt mit gondol rólad. Független, erős, vidám nő voltál, semmiféle férfira nem volt szükséged. Sem akkor, sem most, nem egy olyan személy hiányzik az életedből, aki nem elég érett ahhoz, hogy pár sorban közölje, nem kíván többet találkozni veled.

Soha nem fogod megtudni mi történt valójában

Talán az én esetemben egyértelmű, hogy még mindig a sebeit nyalogatja, de az is előfordulhat, hogy szimplán nem jöttem be neki eléggé. Teljesen mindegy az ok és a megfejtésére időt fecsérelni is felesleges. Nem kell, ahhoz pár mondat, hogy tovább folytasd a randizást vagy kinyisd a szíved másoknak. Bőven elég, ha ő tisztában van tettének okával. Jól jegyezd meg, a nem lezárás is lezárás, méghozzá elég erőteljes.

ghosting_quiz.jpg

Próbálj elfoglalt lenni

Ezt így leírni nagyon egyszerű, akinek pörgős munkája van, annak ez talán nem is olyan nehéz. Mi, akik nem vagyunk túlterhelve a munkahelyünkön talán egy fokkal nehezebb. Ebben az esetben maradnak a barátok, különféle programok, nyelvtanfolyam, edzés, kirándulás. Járj el színházba, moziba akár egyedül is. Rengeteg esemény közül választhatunk, főleg Budapesten.

Fókuszálj magadra

Találd meg azt a sportot, amit igazán szeretsz, hogy még jobb alakod legyen vagy egyszerűen, mert a mozgás egészséges. Kényeztesd magad egy masszázzsal, menj el kozmetikushoz vagy egyszerűen csak meditálj, kicsit törődj magaddal. Ha egy ilyen jó csajt pattintott, mint te, hát az bizony az ő vesztesége.  

Végezetül pedig semmiképpen se hitegesd magad, hogy jelentkezni fog, mert nem fog. Ne kergess hiú ábrándokat a közös nyaralásról. Ami pedig leginkább segíteni fog az egy nagyon nagy klisé, de tapasztalatból tudom, hogy az idő, csakis az idő múlása.

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr6614797796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása