L-Style

L-Style

Black Friday akciók nőknek

2019. november 26. - L-Style

Igen, tudom, hogy nem kellene vásárolni, még több felesleges holmit felhalmozni vagy egyszerűen jobb, ha spórol az ember. De ez nőként nekem mindig is nagyon nehezen ment. Az utóbbi években nem csak a ruha vásárlással lőttem túl néha, hanem a szépságápolási termékek vételével is. De ezzel úgy vagyok, hogy harmincon túl igen is figyeljen rá az ember, hogy mit ken az arcára. A sminkekkel kapcsolatban is változott a látásmódom, felesleges olcsó darabokat venni, amelyek lekopnak, nem tartanak, nem jó minőségűek. Bár sokszor a magas ár sem garancia a jó minőségre. Most összeszedtem a legjobb beauty akciókat, hogy mindenki gyönyörű bőrrel várhassa a karácsonyt!  8a7e6877755483869005c14fd368a4e0.jpg

the-big-set_2.jpg

A Deciem hatalmas hype-al robbant be a beauty világba, hiszen top hatóanyag tartalmú termékeket kínál elérhető áron. A kanadia alapítású márkának, több almárkája is létezik, a The Ordinary termékei közül már jó néhányat kipróbáltam. A Shop Slow főcím alatt, 23%-al olcsóbban vehetünk meg mindent a hivatalos weboldalon egész Novemberben, posta költség nélkül. Én már be is rendeltem néhény Hylamide és Niod terméket. 

black-friday-estee-lauder-companies-clinique-650x366.jpg

A Clinique márka tini korom kedvence, így újjongtam az örömtől mikor végre kipróbálhattam az egyik arckrémjüket és arclemosójukat. Inkább a fiatalabb korosztályt célozza meg az amerikai márka, aminek sajnálatomra online viszonylag kevés terméke érhető el itthon így én megvárom az üzletekben kezdődő akciót, ami 25%-ot jelent, szinte minden termékre november 28.-től december 1-ig.  

kell_a_puder_nyeremeny_forherblog.jpg

A Kell a púder! egy magyar sminkmárka, de piacra dobtak néhány arcápolási terméket is. A tapasztaltabb beauty guruk ismerik és jókat mondanak róla, ezért régóta szemezek az arcpermettel és egy pirósítóval is. November 28-án 30% kedvezménnyel vásárolhatunk bármit. mac_products-embed.jpg

Régi vágyam egy Mac rúzs, így mindig figyelem az akciókat, hiszen nálunk elég ritkán lehet kedvezményes en vásárolni. Egyelőre online akciójúk van, amit 25%-ot jelent a mai és holnapi napon is, remélhetőleg az üzletekben is elérhető lesz hasonló árcsökkenés.

unnamed.jpg

A Cult Beauty egy angol webshop, ahol drága kultikus márkákat tehetünk magunkévá. Több akciót is hirdettek, ám én most a magyar Omorovicza kenceficéit ajánlom. Már volt szerencsém használ a Quen of Hungary arcpermetet, ami elég jó. 25% kedvezményt adnak, viszont posta költség itt van.

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr5515325824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása