L-Style

L-Style

Oscar 2013 Red Carpet

2013. február 25. - L-Style

Már nagyon vártam az idei Oscar-díjátadót, mert kíváncsi voltam, Jennifer Lawrence megkapja-e a legjobb női főszereplőnek járó díjat. Gondolom, már mindenki tudja, igen megkapta! És egy lélegzetelállító Dior Haute Couture darabot viselt, amelynek egyedül a színével nem vagyok kibékülve. No, de nézzétek meg a többi sztárt a tovább után!

jennifer lawrence.jpg 

ahathaway_v_24feb13_getty_b_426x639.jpg

Anne Hathaway nagy kedvencem, ezt a Facebookos követőim már jól tudják. Valentino volt eddig a legtöbbször rajta, de most egy Prada darabot választott, ami kissé unalmas, nem csak a színe miatt. Tudsz te ennél jobbat is, Anne!

amanda seyferd.jpg

Amanda Seyfried mint mindig, most is lenyűgözően fest, nagyon szép ez a lány. Jó választás volt ez az Alexander McQueen-csoda.

aadams_voscar de la renta.jpg

Amy Adams a második nálam Jennifer után, ebben a bájos Oscar de la Renta dresszben. A színtől most eltekintek, igazi hercegnős ruha. 

catrine zeta jones.jpg

Catherine Zeta-Jones-nak sem kell szégyenkezeni, bár az igaz, hogy a botoxszal kicsit túlzásba esett. Kiemeli az alakját, és különleges az alsó rész, tetszik a Zuhair Muradja.

charlize theron.jpg

Charlize Theront is szuper színésznőnek tartom, habár nem sok filmjét láttam. Nem, ilyen világos bőrön, szerintem nem mutat jól a fehér szín, ezt már leírtam egy párszor. Nem is értem a stylistokat, miért erőltetik ennyire ezt a fehéret. A ruha egyébként Dior Haute Couture.

jennifer hudson.jpg

Jennifer Hudson jól lefogyott, bekebelezte a hollywoody-i soványságmánia. A kék a kedvenc színem, már le is kellett, hogy álljak a kék cuccok vásárlásával, annyi van a szekrényemben. Roberto Cavallija csillog-villog, kiváló választás!   

jennifes aniston.jpg

Szegény Jennifer Aniston, szerintem mindenkinek Brad Pitt jut eszébe, mikor ránéz erre a nőre. Na de, ha nem tudta megtartani, nem tudta. Nagy, szoknyás, piros Valentino-rucit viselt, végülis nem rossz, de semmi extra.

sandra bullock.jpg

Szintén a kedvenceimhez tartozik Bullock kisasszony. Ezüstös-feketés, csillogó Elie Saab Couture-ban vonult végig a szőnyegen, nekem a tavalyelőtti világos ruhája jobban tetszett.

reese witherspoom.jpg

Reese Witherspoont akkor kedveltem meg igazán, mikor megnéztem a Nyughatatlant. Azt hiszem, meg is kapta érte a szobrocskát, megérdemelte. Idén kobaltkék  Louis Vuittonban pompázott, aminek egyedül a mell részét nem értem.

jchastain_v_24feb13_getty_b_426x639.jpg

Jessica Chastain ígéretéhez híven a noir világot idézi ruhájával. A testszínű darabot Giorgio Armani tervezte, amely élőben biztosan jobban mutatott, így túlságosan egybeolvad a színésznő testével. 

nkidman_l'wren scott.jpg

Nicole Kidman robotra vette a figurát, elég természetellenesen mutat ez a L'wren Scott estélyi. A hajról és a sminkről, ahogy eddig sem, itt sem tudok mit írni, nulla. 

jgarner_gucci premiére.jpg

Jennifer Garner mint egy halacska, Gucci Premièrejében. A színe tetszik, végre nem a megszokott seszín vagy fekete-fehér kombináció.  

krowland_donna karan.jpg

Kelly Rowland nem viccel, elég komoly ez a darab. Nekem ez az elálló mellrész megint csak természetellenes. Na. de tudjuk, ez az Oscar, itt aztán semmin ne lepődjünk meg, főleg ne egy Donna Karan Atelier-darabon.  

kristen stewart_reem acra.jpg

Szegény Kristen, nem veszel fel a stylistodnak? Hiába a neves tervező, a Reem Acra Couture sehogy sem áll rajtad. 

naomi warrs.jpg

Naomi Watts rucija csillog a javából! Különleges felül a szabás, hát nem is tudom, vegyes érzéseket kel bennem. Nem hétköznapi, az biztos, ez a Giorgio Armani. 

omunn_marchesa.jpg

Olivia Munn egy Marchesában feszített, amelyet pont az egyik korábbi bejegyzésemben láthattatok. A felsőrész oké, de az alsó már sok nekem. 

Nektek ki tetszett a legjobban és ki a legkevésbé? Kommentáljatok nekünk!

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr375104718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása