L-Style

L-Style

10 arcápolási termék, amelyet ki kell próbálnod 2020-ban

2020. január 04. - L-Style

Szerintem már említettem, hogy az utóbbi időben teljesen ráfüggtem a bőrápolásra és a sminkcuccokra is. Mindig is problémás volt a bőröm, rengeteg kencét kipróbáltam, voltam bőrgyógyásznál, kozmetikusnál, nőgyógyásznál is. Ideig, óráig mindig segített valami, azóta viszont rájöttem, hogy a hosszútávú szép bőr titka, a rendszeres törődés és az, hogy tisztában legyünk azzal, melyek azok a hatóanyagok, amelyek jók nekünk. Mióta megjelent a Krémmánia sokkal könnyebb az ember dolga, azóta pedig számos beauty blogger foglalkozik tudományos alapon nyugvó cikkekkel, amelyek segítenek eligazodni. Ahogy a divatban úgy a bőrápolásban is vannak trendek, legyen az a BB krém, mostanában pedig a clean beauty. A Buzzfeed segítségével mutatok néhány bevált arcápolási terméket, amelyeket lehet neked is érdemes kipróbálnod. 

2-7.jpg

Neutrogena water gel

Amerikában népszerű drogériás márka a Neutrogena és ott sokkal többféle terméket lehet venni, mint nálunk. Bár már itthon is bővítették a szortimentet így már mi megvásárolhatjuk a könnyed gél krémet. Egy hasonló hialuronsavas szérumot már használtam ebből a termékcsaládból és nekem az bejött. Gyorsan felszívódik és megfelelő hidratáltságot nyújt, mivel géles krém a zsíros és kombinált bőrtípusra lehet jó. 6811047_00_1.jpg

Some By Mi AHA-BHA-PHA Miracle Toner 

A Some by Mi egy koreai márka, amelynek termékeit online webshopról lehet megrendelni vagy külföldön már offline üzleteket is láttam koreai márkákat árusítani. A koreai arcápolókról már írtam korábban egy bejegyzést, ezt a márkát még nem de számos másikat már használtam. A BHA és a többi három betűs szó hámlasztót takar, amelyek minden bőrtípusra ajánlottak. Eltünteti az elhalt hámsejteket és a teafa olaj valamint niacinamid segítségével kitisztítja a pórusokat.   somebymi_500001.jpg

Bioderma Sébium H2O 

A Bioderma micellás vize itthon is legendás, szinte az összes beauty youtbernél láttam már a rózsaszín változatát, azonban a zsíros bőrűeknek érdemes próbát tenni a Sébium termékcsaláddal. Reggel és este is használok micellás vizet az arctisztítás első lépéseként, a könnyed sminket szépen leszedi, a Biodermát eddig az ára miatt még nem próbáltam. 

513b2chgspl.jpg

Mad Hippie Vitamin C Serum

A Mad Hippie C vitaminos szérumjával már nagyon régóta szemezek, szerintem minden tudatos bőrápolónak kell, hogy legyen egy C vitaminos szérum a polcán. Eddig azt hittem csak az amerikai iHerb oldaláról lehet rendelni, ahol házhoz szállítási költséget is kell fizetni, de már az Amazonon is elérhető. Én elsősorban pattanások utáni hegek halványítására veszem a c vitamin folyékony verzióját de számos más jótékony hatása is van ennek a hatóanyagnak. Az egyik felhasználó azt írta, ez jó lehet érzékeny bőrűeknek is.

2530015_prod_altimg_1.jpg

Boscia Matcha Magic Super-Antioxidant Mask

A listáról nem hiányozhat az arcmaszk, amely nem tartozik az alap arcápoláshoz, ha egy kis extrát akarunk, akkor érdemes bevetni. Régen mindig lusta voltam arcmaszkokat használni vagy anyukám lehúzós maszkjait próbáltam ki. A Boscia márkáról még sosem hallottam, de mélytisztító maszkja kiválóan csökkenti a kipirosodást és lehúzza a gyulladást is. Japán hölgyek az USA-ban alapították a brandet. 2541028_1.jpg

Paula's Choice 2% BHA Liquid Exfoliant 

A Paula's Choice márkát a Krémmánia alapítójának, Rácz Juditnak köszönhetően fedeztem fel, sajnos az áruk miatt még semmit nem használtam a márkától, de ami késik, nem múlik. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ez a BHA tonik jobb-e koreai társainál. Fontos, hogy mindig használjunk utána napfényvédőt.

1147072_in_pp.jpg

Fourth Ray Beauty Detox Face Oil

A Fourth Ray Beuty is online rendelhető és a Colourpop arcápolási vonala. Ez az arcolaj feketeszenet tartalmaz, amely már jó ideje használatos a bőrápolásban. De van benne szalicilsav, teafaolaj és görögdinnye kivonat is. Éjszakára ajánlatos felkenni, amikor is hidratál és eltávolítja a szennyeződéseket.  

after-hours-detox-face-oil_1_800x1200.jpg

Becca Anti Fatigue Under Eye Primer

Ez a Becca termék egy kakukktojás, hiszen sminkeléskor ajánlatos primert használni. A márkát a Sephorában tuti meg lehet venni de webshopokról is rendelhető. Hűti, megnyugtatja és felkészíti a szem alatti részt a korrektor használatára. Ezen kívül pedig segít a szem alatti elszíneződések megszüntetésében is. 

becr-wu143_v1.jpg

Laneige Water Sleeping Mask

A Laneige is egy korei márka, eddig az éjszakára való ajakápoló maszkjáról hallottam de úgy tűnik az arcmaszk is megér egy misét. Éjszaka fejti ki hatását, amikor is csökkenti a bőr szárazságát, petyhüdtségét anélkül, hogy elzárná a pórusokat, köszönhetően a gél formulának. 

71diyjabyml_sy450.jpg

E.l.f. Poreless Putty Primer

Még egy primer következik, ezúttal az arca ajánlott ez az E.l.f alapozás előtt használandó primere. Szerencsére E.l.f cikkeket már a Müllerben is lehet kapni. Amerikai cruetly free a márka, a Poreless Putty pedig squalent tartalmaz, amely hidratálja az arcbőrt a tiszta végeredmény érdekében és egész nap fenntartja a sminket. 

2538867.jpg

Te milyen terméket szeretnél kipróbálni idén?

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr4815379554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása