L-Style

L-Style

Inspiráló nők: Chiara Ferragni

2019. február 10. - L-Style

Az utóbbi időben a bloggerek influencerekké avanzsáltak, hiszen az Instagram csillaga továbbra is fényesen csillog. Ha több millió követővel rendelkezel, világcégek hatalmas pénzeket fognak fizetni csak azért, hogy cuccaikkal kapjanak lencsevégre. Az Instagram megváltoztatta az online életet. Sikereit többek között ennek köszönheti Chiara Ferragni is, a theblondesalad.com bloggere. Egyszerű outfit posztokkal kezdte internetes életét, ma már a Harvard külön tanulmányt írt róla és 17 millióan követik Instán.

chiara-ferragni-710x398.jpg

Az olasz származású Chiara egyetemi tanulmány alatt indította el blogját Milánóból olasz és angol nyelven. A név stílusából ered, hiszen szerette a különböző holmikat mixelni akárcsak egy saláta és persze reflektált a buta szőke klisére is. Sajnos hiába hiányzott már csak három vizsga diplomájához, nem fejezte be a jogi kart, hiszen az ipar úgy beindult, hogy már megtudott belőle élni. 2013-ban Los Angelesbe költözött, hogy nemzetközi vizeken is felfigyeljenek rá és hogy tökéletesítse angol tudását. Az amerikai kaland három évig tartott, majd visszaköltözött Milánóba már sikeresen befutott üzletasszonyként. 2010-ben dobta piacra saját nevével fémjelzett kollekcióját, amely leginkább kiegészítőket tartalmaz. Honlapja mellett a világ számos pontján megvásárolhatjuk a cipőket, táskákat. Már sikerei kezdetén résen volt és megalapított saját ügynökségét, amely kezeli az eladásokat, megjelenéseit, különböző kollaborációkat.

3d76c012-2af0-11e9-9222-7024d72222bc.jpg

Az LVMH-díj nagykövete is ő lett, amely hitelességet biztosít számára egy olyan iparban, amely gyorsan változik. Idén még az Oscar-gálán is részt fog venni. Ő azonban továbbra is inkább az üzleti vonalra akar fókuszálni. Felvett egy tervezőt az Off-White márkától, hogy felturbózza street wear kollekcióját. Üzleti stratégiáját, tech vállalkozások jellemzik és a klasszikus olasz üzleti érzék. Példaképe Emily Weiss, aki szintén bloggerből lett sikeres vállalkozó a Glossier beauty márkával. A különbség kettőjük között, hogy Weiss távolt tarja arcát márkájától, míg Chiara magát helyezi a középpontba. Sőt családtagjait is bevonja a businessbe, testvérei Valentina, Francesca és édesanyja Marina is aktívan részt vesz márka szponzorációs megállapodásokban. A szöszke olasz olyan termékeket akar létrehozni, amelyeket hordhat ő, testvérei és anyukája is.

chiara-ferragni-eskuvoi-ruha-1e.jpg

Az olasz rapperrel Fedezzel alkotnak egy párt, esküvőjükön Chiara három személyre szabott Dior ruhát viselt. Mára már gyermekük is megszületett, akiről szintén láthatunk képeket Instagramon. Ezzel Ferragni azt az üzenetet képviseli, hogy egy nő lehet egyszerre anyuka és dolgozó nő, hiszen továbbra is napi hat alkalommal posztol, mindenféle stratégia nélkül. A jövőre nézve szeretné, ha márkája nélküle is működne, ő pedig a háttérből fog figyelni. Kritikusai szerint, sikereit annak köszönheti, hogy egyszerűen csak jó időben volt, jó helyen és jó dolgokat csinált. Egy másik olasz divatguru szerint Chiara túlságosan mainstream, ha egy márka nem csak táskákat akar eladni, akkor nem ő a megfelelő személy.       

Gondoljon akárki akármit, Chira Ferragni továbbra is a divatipar megkerülhetetlen influencere tíz év távlatából is.

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr5614618276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása