L-Style

L-Style

Születésnapi kívánságlista

2012. október 11. - L-Style

Az a helyzet, hogy bár nem dolgozom napi nyolc órában mint korábban, mégis mindig akad tennivalóm. Ezért elnézést, hogy mostanában kevés post volt. Mivel pár napja volt a születésnapom, gondoltam összeállítok magamnak és nektek egy listát, milyen darabokra vágyom teljes szívemből. Illetve még azért is aktuális mert hétvégén lesz a Glamour-napok, így remélem lesz amit be is tudok szerezni. Nézegettem külföldi webshopokat is, mert már rengeteget olvastam róluk én még nem mertem soha webshopból rendelni. De most már lassan rászánom magam.Ti mire ruháznátok be tervezitek a Glamour napokon a bevásárlást?

hmprod.jpg

Zöld csipkés ruha a H M-től

7497031898_1_1_3.jpg

Bershka top

8416301606_1_1_3.jpg

Még egy top a Bershkától

9710344400_2_1_2-370.jpg
Farmer dzseki a Pull and Beartől

0153112001_1_0.jpg

Leggings a Monkitól

9583305416_2_1_2- 370.jpg

Egy kardigán a Pull and Beartől

Hirtelen ezeket találtam, de azért kimaradt néhány dolog. Ami még fontos a csizma, télre mindenképpen szükségem lesz egyre, de vennék még szoknyát, blézert, táskát is. 

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr504832806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása