L-Style

L-Style

Garance tippjei

2012. augusztus 15. - L-Style

Garance Doré francia származású fotós, illusztrátor, fashionista. Csillaga már jó néhány éve tündököl és még mindig nem kopott meg. Kedvelem blogját, ahol nem csak képeket oszt meg, hanem rövid történeteket is. Párjával, Scott Schumannal akaratlanul is beírták magukat a divatfotózás történelmi nagykönyvébe. Most azonban Garance személyes szépség és életmódtippjeit osztom meg veletek.  

garance_dore_about.jpg

Diéta: "Dél-Franciaországban nőttem fel, zöldségeket, halat, tésztát és gyümölcsöket ettem, de amikor New York-ba költöztem, meghíztam. Rengeteg kísértésbe ejtő étel van itt és az adagok is hatalmasak. Érzelmi alapú evő vagyok, harmincas éveimben járva az anyagcserém már kezd lelassulni, ezért mindig próbálok egy keveset leadni. A tejet és a húst kizártam az étrendemből, mert ezek sokkal zsírosabbak itt, mint Franciaországban." 

Italok: "Csak vizet, kávét és bort iszom - szeretem a vöröset és a fehéret is. Utálom a szódát - és nem hiszek a préselésben. Az nem én vagyok, valódi ételekre van szükségem."

Fitnesz: "Kétszer jógázom egy héten és futni is szoktam háromszor egy héten a szabadban, hogy kitisztítsam a  fejemet. De imádom még a snowboardozást, túrázást, lovaglást, vadvízi evezést és nagyon szeretnék szörfórákat venni."

Arcápolás: "Nem vagyok a Botox ellen, de nem alkalmazom magamon mert a bőrgyógyászom azt mondta, nincs rá szükségem. Van egy másik bőrgyógyászom Franciaországban, őt évente egyszer látogatom meg szűrés és alkalmi lézeres kezelések miatt. Mindennap megmosom az arcomat a Caudalie Gentle tisztítójával és a Bioderma Hydrabio Lait sminklemosójával. Ezeken kívül használom még az Avène Thermal Spring arcvizet és a Ducray Ictyane H.B arckrémjét." 

hydrabio_lait_2012_gd.jpgavus_THERMSPRINGWATER_300ml_prod_detail_07-OK.jpg

Smink: "Nem viszem túlzásba a sminkelést. Mivel hajlamos az arcom a kifényesedésre, csak egy Estée Lauder púdert és egy Bobbi Brown Nude Pink arcpirosítót használok, mert ez a szín struktúrát ad az arcomnak. A szememre M.A.C-et, Maybelline-t és a L’Oréal Telescopic szempillaspirálját használom. Imádom még az Yves Saint Laurent Touche Éclat korrektorját. Ő az én maszkom, az arcomra és az orromra teszek belőle. Ha piros rúzst teszek fel, akkor az Armani, Clinique vagy Lancome. A körmeimet csak tavasszal és nyáron festem ki, semleges, korall vagy piros színekkel az Essie-től."       

illustration,make,up-6759950006352f04c63172dc0cda2bf8_h.jpg

Hajápolás: "Hullámos hajam van, amit minden másnap mosok meg a L’Oréal Paris Ever-Sleek Sulfate-Free Intense Smoothing samponjával és természetesen hagyom, hogy megszáradjon. Próbáltam a keratinos kezelést de a ragadós-egyenes haj nem nekem való. Nincs állandó fodrászom de vágatni egyszer vagy kétszer egy évben a New York’s Three Squares Studioba térek be. Mivel már van néhány ősz hajszálam, ezért otthon L’Oréal hajfestékkel fedem el őket, majd Klorane Gentle szárazsamponnal kenem be a hajamat, mint Karl Lagerfeld." 

Hair-Garance1-new.jpg

Testápolás: "Nagy célom az életben, hogy hetente legalább egyszer lemenjek egy masszázsra az apartmanom melletti spába. Rengeteg fajta testápolási terméket kipróbáltam már a kedvenceim a Kiehl’s Crème de Corps Soy Milk & Honey Whipped Body Butter és a Neutrogena testolaja. A nagymamám marokkói, ő tanította meg a hammam hámlasztó rituálé egyik fajtáját. Egy kád vízben áztatom magam, amíg a bőröm puha nem lesz, majd egy speciális testkesztyűvel leradírozom a bőrömet. Az eredmény csodálatos lesz, a bőröm olyan puha lesz, mint a babáké. A kedvenc illatom az Acqua di Cuba. Ez egy férfi parfüm, és olyan az illata, mint a szigetnek, ahol felnőttem, Korzikának." 

Forrás: Harper's Bazaar

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr514710932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beau D.N. · http://beau.hu 2012.08.16. 13:00:13

Cukik azok az illusztrációk benne:)

L-Style 2012.08.16. 20:30:02

Én választottam ki őket, örülök hogy tetszik.:)
süti beállítások módosítása