L-Style

L-Style

Sorozat chic

2012. augusztus 21. - L-Style

A nyár vége felé közelítve lassan újra előkerülnek a téli estéinket színesítő sorozatok. Mostanában már kizárólag angolul nézem őket, így nem csak szórakozáshoz kitűnőek, hanem tanuláshoz is. A második de nem utolsó szempont pedig, ami miatt a folytatásos szériákról írok nektek az az, hogy tökéletes inspirációforrások öltözködésünkhöz. Szinten minden szereplő sajátos stílussal rendelkezik. Összegyűjtöttem nektek azokat, amelyeket én szoktam nézni. Készítettem néhány polyvore-os összeállítást is, a tovább után jönnek.

Effy - Skins

Mikor kitört a nagy Skins láz, első hallásra úgy gondoltam, nem tartogat sok érdekességet számomra ez a történet. Gimis tinédzserek, akik isznak-buliznak a ködös Angliában - köszönöm nem kérek belőle. Aztán mégiscsak belelestem, az első két évadot át is lapoztam mert tényleg nem találtam szimpatikusnak. Ám a harmadik és negyedik évad más volt, megnéztem minden egyes részt. Szinte az összes lánykarakter stílusa bejön, de a legjobban Effy rockos, szakadt, vampos öltözködése. 

effy 3.jpg

effy 5-533.jpg

effy 6-500.jpg

effy 11-500.jpg

effy 12-500.jpg

effy 13-500.jpg

effy 9-533.jpg

Ha bejön Effy stílusa, ilyen darabokra vadássz:

Effy Style


Rory - Gilmore Girls

Na igen, a Szívek Szállodája-sztori, totális ellentéte a Skinsnek. Teljesen véletlenül kezdtem el nézni, még ősidőkkel ezelőtt. A középpontban egy anya-lánya kapcsolat áll. Rory stílusán a hatod-hetedik évadnál akadt meg a szemem. Elkezdett nőiesen öltözködni, mondhatni üzletasszonyosan igazodva szerepéhez, hiszen újságírónak készül. 

Rory 9-500.jpg


Ha tetszik Rory stílusa, ilyeneket keress:

Rory Style


Jess - New Girl

A New Girl a viszonylag új sorozatokhoz tartozik, idén kezdték el vetíteni. Zooey Deschanelt már láttam más filmekben, így nem tűnt rossz arcnak, és gondoltam adok egy esélyt az Új Lánynak. Jess egy tanárnénit játszik, aki mindig viccelődik és úgy tűnhet, mintha nem lenne teljesen normális. Így nem nagyestélyikbe és kosztümökbe bújtatják, hanem színes, vidám cuccokba.     

Jess stílusa:

New Girl 1

Jess 2
 

Serena, Blair és Jenny - Gossip Girl

Természetesen nem maradhat ki az a sorozat sem, amelyik a divatra épül. Mindig mindenki a legmenőbb designerdarabokban feszít, és kifogástalan sminkkel és frizurával kerülnek a képernyőre. A főszereplőket játszó színésznőket, Leeighton Meestert és Blake Lively-t ki is kiáltották stílusikonnak. Divattervezők reklámjaiban szerepelnek és bármilyen szettben lépnek ki az utcára. a lesifotósok biztos, hogy lencsevégre kapják őket. Rajtuk kívül még Jenny darkos szettjeit találtam izgalmasnak. Aki civilben pedig egy rock bandában zenél.   

gg 2-500.jpg

gg 1-500.jpg

gg 6.jpg

gg 3-500.jpg

gg 4.jpg

gg 7.jpg

gg 8.jpg

gg 5.jpg

gg 9-500.jpg

gg 11.jpg

gg 12-500.jpg

gg 13-500.jpg

gg 15-500.jpg

gg 14.jpg

Blair stílusa:

Blair

Blair by lilllus09 featuring a chain bag

Serena stílusa:
Serena

Jenny stílusa:

Jenny

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr514719339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása