L-Style

L-Style

Drogériás, de jó rúzsok

2018. április 03. - L-Style

Azért adtam ezt a címet, mert sokan mondják, hogy azok a dekorkozmetikumok, amelyeket a mindennapi drogériákban lehet kapni nem jó minőségűek. Se a L'oreal se a Max Factor nem rúghat labdába egy Chanel vagy Mac rúzs mellett. Hát nem tudom, mivel utóbbiakból nekem nincs sajnos, még nem tudok nyilatkozni. De mivel beauty blogokat is szívesen olvasgatok, azért ki kell jelentenem, hogy a drogériás rúzsok között is találhatunk levakarhatatlant. Az amerikai Refinery29 oldal segítségével pedig mutatok 10 normális árban lévő jó rúzsocskát. Nem garantálom, hogy mindegyik kapható az itthoni Rossmanban vagy DM-ben.   

2f618289a900d8d2892fe062ab294f2a.jpg

image.jpg

Gigi Hadid Mayballine kollekciójáról azt írták, hogy nálunk is elérhető lesz, bár én még nem találkoztam vele a polcokon. Gigi megalkotta a tökéletes nude színt, ami Taura névre hallgat,amely matt hatású.

image_1.jpg

Az NYX rúzsokról, szájfényekről általában is jókat hallok, most a Liquid Suede kollekcióból ajánlok egy darabot. Ez valójában egy metálos szájfény, új technológiával. 

image_2.jpg

Következő veresnytársunk a már említett L'oreal márkától következik. Szerintem ez az a márka, amit mindenki ismer, hiszen hatalmas, globális brandről beszélünk. Azt mondják a szakértők, hogy a Pro-Matte Liquid jó vétel lehet. Amely intenzív színeket ígér, hosszú órákon át szintén matt kiadásban. 

 image_4.jpgSzerencsére már nálunk is kaphatóak a Revlon márka sminkcuccai, legalábbis az Árkád Müllerben tuti. Az Ultra HD Matte Metallic elnevzésű darabban nem lövünk mellé, amelyet nagyon sok színben megkaparinthatunk. 

image_3.jpg

Covergirl, ez az a márka, amit szerinem itthon, de talán még Európában sem kaphatunk. Én egy rúzst vettem tőlük, amikor Amerikában jártam, ott a Walmartban is lehet kapni. Webshopról tuti beszerezhetjük ezeket is. Szakértők szerint a koppintása a Too Faced Melted Chocolate szájfényeinek.  

image_5.jpg

Jöjjön ismételten egy Maybelline darab, a SuperStay Matte Ink, amely nevében azt sugallja, hogy olyan, mint egy tetoválás. Új formulával készült, amely könnyű felvitelt ígér. 

image_6.jpg

A Milani márkáról is csak jókat olvastam magyar beauty blogokon, nem tudom fizikailag megvásárolhatóak-e valahol. Az Amore Mattalics Lip Crème pedig állítólag a Kylie Jenner szájfények olcsóbb verziói. 

Te ismered vagy használod valamelyiket?

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr413800788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása