L-Style

L-Style

Sztárok az üzleti életben

2017. március 17. - L-Style

Elég sokat használom az Instagramot és az utóbbi időben egyre jobban elkezdett érdekelni egy tendencia a híreségekkel kapcsolatban. Méghozzá az, hogyan sikerül nekik elismert üzletasszonnyá, márka menedzserré válniuk? Persze, adott az első válasz, hogy már alapból ismertek, könnyű ezt felhasználni saját termékeik népszerűsítéséhez. Ugyanakkor úgy gondolom, leginkább a divat világában nehéz olyan díjakat begyűjteni, mint a Council of Fashion Designers of America. Ez Victoria Beckhamnek és az Olsen lányoknak is sikerült saját márkájukkal. Így most összegyűjtöttem nektek néhány sztár által alapított céget.   

Tovább

Akkor és most: Gossip Girl-stílus

A sorozatok iráni rajongásom töretlen, már-már olyannyira, hogy a régi klasszikusokat is elővettem. Igazából inkább a rövid 20-25 perces sitcomokat preferálom a 40 perces show-k helyett. De mivel ebből nincs sok új, így néha kivételt teszek és belekezdek részenként 45 perces sorozatokba is. A felsorolt paramétereknek pedig megfelel a Gossip Girl, amit élesben néztem és most, hogy itthon is van Netflix és az angolom is sokkal jobb mint régen, újranéztem az összes részt, mi több teljesen függő lettem. Így bővítem a Gossip Girl-ös tartalmat a blogon. Az már csak hab a tortán, hogy az egész olyan mint egy divatbemutató, designer-ruhák tömkelege, már csak ezért is megéri belepillantani, ha szeretünk szép ruhákat nézegetni. Azt, hogy a Gossip Girl egy klasszikus, mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a szereplők stílusa a mai napig megfigyelhető a trendriportokban. Összeszedtem azokat a stíluselemeket, amik akkor és a mostani tavaszi szezonban is megállják a helyüket, így ha inspirációra van szükségetek, csak kapcsoljátok be a Pletykafészek című sorozatot.

Tovább

A jövő munkái a divatiparban

Manapság a sok kütyü teljes mértékben beszivárgott a mindennapi életünkbe, sőt fenekestül fel is fordította azt. Ma, ha el akarunk hívni valakit randizni nem felhívjuk, hanem írunk neki What's Appon vagy ha születésnapi bulit rendezünk nem küldünk meghívót postán, hanem csinálunk egy Facebook eseményt. Az utóbbi idők technológia fejlődését tehát senkinek nem kell bemutatnom. Mindezek nem csak a mindennapjainkat változtatták meg, hanem bizony a munka világát is. Különösen igaz ez a divatiparra, ami alapból egy extra gyorsan változó közeg. Egyik percben még milliók követnek az Instagramon, holnap már azt sem tudják, hogy létezel. A trendek jönnek, mennek, a designerek pedig kimerülnek az állandó kreatív tervezéstől. Nézzük milyen munkákat kínál nekünk a jövő divatvilága.

Tovább
süti beállítások módosítása