L-Style

L-Style

Az amerikai sminkmárkák

2013. február 04. - L-Style

Már régen volt beauty témájú cikk, ezért úgy gondoltam, itt az ideje egy szépítkezéssel kapcsolatos bejegyzésnek. Mára már a beauty blogokat is ugyanúgy habzsolom, mint a divat blogokat. A kezdetek kezdetén figyeltem fel olyan különleges márkákra, amelyek sajnos nálunk nem kaphatóak de minőségi és kreatív külsejű darabokat gyártanak. Viszont nem kell elkeseredni, webshopokból könnyedén megrendelhetitek őket, csak egy kattintás és máris házhoz jön a csodálatos Naked paletta vagy az Orgasm pirosító. Nem véletlenül ezeket a termékeket említettem, aki ismeri őket, már tudja, miről lesz szó. Amerika három legsikeresebb sminkmárkájáról olvashattok a továbbiakban.

SwietaBlog_282.jpg-1_large.jpg

Nars

A Nars egy professzionális márka, sajnos áraik is az egekben vannak. De úgy vélem, érdemes beruházni egy-egy klasszikus darabba, gondolok itt mondjuk egy vörös rúzsra. Na de, nézzük is, kinek köszönhetjük a Nars termékeket. Alapítója, Francois Nars Dél-Franciaországban nevelkedett sminkmester. Már gyermekkorában is édesanyja Vogue magazinjait bújta, emellett pedig jutott ideje európai és klasszikus hollywoodi filmeket is nézni. Inspirálóinak Guy Bourdin fotográfust és a glamour utánozhatatlan csillagát, Catherine Deneuve-öt tartja. A sminkelés alapjait a Carita Makeup Iskolában sajátította el Párizsban. A sminkesre hamar felfigyeltek a divatszakmában tehetsége, szorgalmassága és rendkívüli elképzelései miatt. Majd forradalmasította a make-up-ipart, mikor megjelent márkájával, ami akkor még csupán 12 rúzst tartalmazott és a New York-i Barneys-ban kezdték árusítani. A termékek mellett nagy hangsúlyt fektet a reklámképekre is, ahol eleven, klasszikus és modern szépségeket láthatunk viszont. Számos szebbnél szebb színt alkotott meg Francois, a leghíresebb darabja márkájának az Orgasm pirosító lett, ami egy barackos, pink szín egy kevés csillogással. Az összes termék külseje nagyon minimál, a fekete alapszínen egy fehér márkajelzést látunk. Nem kivételekek ez alól a limitált darabok sem, amelyek közül a legutóbbi az Andy Warhol-kollekció. Néhány szemhéjpúderben Andy arca rajzolódik ki, nagyon különleges.

67388f87-0348-480e-a16a-d12ba5ae7eee.jpg

552d3b18-3138-4494-83bd-924050aad696.jpg458946b2-88f8-4231-836c-ed3e829357c5.jpg

fd16a322-f8bd-4d71-908b-ea2d16713f69.jpg

Urban Decay

A második márkánk már cseppet futurisztikusabb és szintén hatalmas népszerűségnek örvend a tengerentúlon. Létrejöttében Sandy Lerner make-up rajongó volt a kulcsfigura, ugyanis nem talált ízlésének megfelelő termékeket és ezért úgy döntött, megalkotja ő maga. Sandy szerencséjére egyik barátja bemutatta neki Wende Zomnirt, a kreatív látnokot. Ketten neki is álltak az ötletelgetésnek, Wende Laguna Beach-i bungalójában. A vége az lett, hogy megalkottak 10 rúzst és 12 körömlakkot, amivel létrejött az Urban Decay márka, 1996-ban. A városi látkép különböző aspektusai inspirálták őket és olyan úttörő neveket adtak termékeiknek, mint Csótány, Szmog, Savas eső, Rozsda vagy Olajfolt. Az első magazinban megjelent reklámjuk is hasonló stílusban született meg, kitűnve ezzel a már megszokott make-up iparból. A folyamatosan bővülő globális jelenlétük is azt bizonyítja, amit  Wende és Sandy mindig is tudott, hogy a make-up bolondok sóvárognak az újdonságok és különlegességek után. Sikerült elérniük azt, hogy az Urban Decay már nem csak egy őrült nevű smink vállalat, hanem milliók által kedvelt márka. A legikonikusabb darabjuk a Naked paletta, és a Eyeshadow Primer Potion nevű szemhéjalapozó.     

s1324532-main-Lhero.jpg

bbc05f94739ec832cc8e5fcd11942692.jpg

urban-decay-lip-junkie-lip-gloss.jpeg

upcoming-collections-makeup-collections-urban-L-RBvkdy.jpeg

Too Faced

A Too Faced márkát két pasi alapította, Jerrod Blandino és Jeremy Johnson. Egyikük sminkmesterként, másikuk üzletemberként dolgozott, amikor hitelkártyájukkal, sminkneszeszerükkel és egy álommal nekiláttak a Too Faced kitalálásának. Jerrod, akinek ekkora már rengeteg kliense volt, megelégelte a kreativitás, színek és újdonságok hiányát a sminkpiacon. Célja, hogy olyan termékeket hozzon létre az igazi nőknek, amelyekben olyan csodálatossá válnak, mint álmaikban. Jeremy az Armaninál kezdte karrierjét, majd a Chanelnél és az Estée Laudernél folytatta. Szép kis karrier, nem? Itt megtanulta az üzleti élet alapjait, és azt, hogyan kell eladni a termékeket. Jerrodal 1998-ban találkozott, amikor karrierje csúcsán járt, így nem is volt kérdés, hogy részt vesz-e egy új sminkmárka létrehozásában, mely mindig arra törekszik, hogy a legmagasabb minőségben kínálják termékeit és mindenki számára elérhető legyen. A sminkguruk szerint az ő szemhéjalapozójuk, a Shadow Insurance bombabiztos. 

Too-Faced-Spring-2013-Collection.jpg

too-faced-beautiful-dreamer-collection-.jpg

shadowinsurance ok.jpgtoo-faced-smurfette-collection ok.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr585050293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása