L-Style

Black Friday akciók nőknek

2019. november 26. - L-Style

Igen, tudom, hogy nem kellene vásárolni, még több felesleges holmit felhalmozni vagy egyszerűen jobb, ha spórol az ember. De ez nőként nekem mindig is nagyon nehezen ment. Az utóbbi években nem csak a ruha vásárlással lőttem túl néha, hanem a szépságápolási termékek vételével is. De ezzel úgy vagyok, hogy harmincon túl igen is figyeljen rá az ember, hogy mit ken az arcára. A sminkekkel kapcsolatban is változott a látásmódom, felesleges olcsó darabokat venni, amelyek lekopnak, nem tartanak, nem jó minőségűek. Bár sokszor a magas ár sem garancia a jó minőségre. Most összeszedtem a legjobb beauty akciókat, hogy mindenki gyönyörű bőrrel várhassa a karácsonyt!  8a7e6877755483869005c14fd368a4e0.jpg

Tovább

A Bold Type jól öltözött munkatársai

Imádom a sorozatokat, ezt már biztos nagyon sokszor leírtam itt. Amit még jobban imádok az a divattal kapcsolatos show-k, ahol trendibbnél trendibb cuccokat hordanak a szereplők. A Bold Type egy amerikai női magazin szerkesztőségében játszódik. A főszereplők Jane, aki író, Kat, a social media igazgató, míg Sutton személyi asszisztensként dolgozik. Ha eddig nem akartál magazinnál dolgozni, ezután tuti, hogy elgondolkodsz rajta. Kalandos ugyanakkor érett témákat is bemutat a sorozat. De a lényeg, most a ruhákon van!

144367_2042.jpg

Tovább

Hogyan hozd ki a maximumot egy kicsi fürdőszobából?

A fürdő egy kardinális pontja a lakásnak, hiszen itt lehet relaxálni, kicsit elvonulni a világtól. Imádom hatalmas kádban áztatni magam, gyertyafénnyel és egy pohár pezsgővel. Sajnos, ez belvárosi lakásunkban kivitelezhetetlen, mivel olyan pici, hogy a kád túl sok helyet foglalna el. Így marad a zuhanyzó és különböző dekorációs elemek, hogy mégis egyedivé varázsoljam a lakás ezen pontját. 

small-bathroom-red-wall-1489509737.jpg

Tovább

Bezöldülünk

Nagyon nagy Instagram függő vagyok, nagyjából ezer különböző külföldi és hazai magazint, személyiséget, bloggert, híroldalt követek. Egyre többet látok olyan posztokat, amelyek a zöldülésről, zero waste otthonról, alakítsd az otthonod környezetbarátabbá, szemetelj kevesebbet témákról szólnak. Ezeknek a kezdeményezéseknek az a lényege, hogy felhívják figyelmünket arra, hogy Földünket hamarosan véglegesen elhasználjuk. Arra próbálnak sarkallni, hogy szakítsunk azzal a berögzült gondolkodásmóddal, ami úgy szól “mi változna, ha pont én nem műanyag zacskókban venném a gyümölcsöt, zöldséget?”

less-plastic.jpg

Tovább

Öt magyar designer táska

Jó néhány évvel ezelőtt már volt egy magyar táskás bejegyzés, de azóta még több szuper hazai designer tervezői táska készül, így szükségesnek láttam a frissítést. Sajnos, még mindig viszonylag magas az áruk a designer tatyóknak, hiszen a legtöbb bőrből készült egyedileg. Nagyon széles a kínálat, a kézműves babás daraboktól elkezdve a profi bőr táskákon át sok féle stílus közül választhatunk, ha magyar designer darabra vágyunk. A továbbiakban öt márkát mutatok be.

kriszt3.jpg

Tovább

Ezt vedd fel, ha szalagavatóra mész

Nos, az én szalagavatómon egy darab kép nem készült rólam, vagyis ha feltúrok valamilyen archívumot előfordulhat, hogy találok. Zöld ruhám volt, külön felső és alsó résszel, sokan megdicsérték. Volt, aki egy filmből kinézett ruhát varratott magának és olyan is volt, aki a helyi plázából szerzett be egy tök átlagos fekete ruhát. Viszont, ha vendégként megyünk egy szalagavató ünnepségre szerintem mindenképpen arra kell figyelnünk ne öltözzük túl az ünnepeltet. További outfit ötletek jönnek!

untitled1.png

Tovább

Kérlek, ne traktáld a szingli barátodat

Közelít a 30-hoz vagy talán már el is múlt, és még mindig szingli, hát ez nem normális. Az emberek azért lesznek barátok mert valamiben hasonlóak, házaspároknak, házas barátaik vannak. De mi van akkor, ha valaki kilóg a sorból és egyedülálló a társaságban, ahol mindenkinek van párja? Most adok pár tippet, hogy ne kergesd szingli barátodat az őrületben párkeresési tanácsaiddal. 

1361773-dv-1490101242.jpg

Tovább

A Glossier titka

Az influencerek nem csak személyek lehetnek, hanem akár egy márka is, esetünkben egy amerikai szépségápolási brand. Nincs olyan nap, hogy az Instagramon ne látnám a Glossier egy-egy termékét, hatalmas kult márkává nőtte ki magát Emily Weiss vezetése alatt. A tavalyi évben minden 32. percben eladtak egy Boy Brow nevű szemöldök sticket. Folyamatosan pénzt kapnak különböző venture capital cégektől. A következőkben pedig megpróbálják megfejteni a népszerűség okát.

http_com_ft_imagepublish_upp-prod-eu_s3_amazonaws_1.jpg

Tovább