L-Style

L-Style

Bikini körkép

2018. május 20. - L-Style

Itt a nyár, mi mást is viselhetnénk ilyenkor, mint bikinit vagyis a 2 részes fürdőruhát. Azt ugye már tudjátok hogy, soha életemben nem viseltem még egyberészest, pedig nem vagyok egy hableány alkat. Mint minden ruhaneműnél itt is megfigyelhetőek a trendek. Emlékszem mikor népszerű lett a háromszög alakú felső, sajnáltam hogy én nem férek bele. Nagyon fontosak a testi adottságok a bikini választásnál, sok teltebb lány pont ezért nem merészkedik ki napsütésbe pancsolni, mert nem akarják mutogatni a testüket. De ne rejtegessük a testünket, mindenki élvezheti a nyarat!

swimwear-trends-2018-mapale.jpg

Pöttyöske

Anyukánk korában volt divat a kis pöttyös, én találtam az otthoni szekrényünkben néhány darabot. Elő is vettem újra, így irtó trendi leszek. A bökkenő az, hogy a pöttyös cseppet erősít, így idomokkal rendelkező lányoknak annyira nem ajánlom. Bár, az apró pöttyös azért beleférhet.

bikini1.jpg

Trópusi minta

Imádom a mintás cuccokat, így igyekszem akkor is mintásat viselni mikor a tengerparta megyek. Itt jön megint csak képbe az a probléma hogy az enyhén sem atletikus testemen nem mutat túl jól semmilyen minta. De azért itt is lehet trükközni, a zöldes, pirosas, sárgás trópusi erdőkre emlékeztető fürdődressz bárkinek jól állthat.

bikini2.jpg

Sportos

Igen, a sportos bikini olyan mint amilyenben az edzőterembe megyünk. Most ezeket a dresszeket elő lehet venni a vízparton is. Ez is egy kicsit retro hangulatú, Kate Moss rohangált ilyenekben nem csak a parton.

bikini3.jpg

Fodroska

Az elmúlt náhny évben bejöttek a ruhákon a fodrok, nem kellett sok idő és már ott vannak a bikini alsó és felső részén is. Kis mellű lányoknak nyugodtan vegyenek ilyet, optikailag nagyító hatást érhetünk el. Választhatunk olyat amin csak felül van fodor és alsó szimpla vagy olyat is amit mindenhol elleptek a fodrok.   

bikini4.jpg

Gyümölcsös

Mi is lehetne ennél nyáriasabb, mint hogy magadra húzol egy gyümölcsöt. Legyen az banán, dinnye vagy bármilyen trópusi fruit.

bikini5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr9113989262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.05.20. 21:26:54

Az egyberuha mióta bikini????

stpp 2018.05.21. 15:08:37

Talán arra gondolt, h az indító bikinis mondatok után a 6 képből 4-en egybe-úszódresz(ek) vannak.

L-Style 2018.05.21. 15:21:52

@stpp: Attól, hogy eddig nem viseltem őket nem jelenti, hogy ezután sem fogom. Illetve elképzelhető, hogy mások majd hordják. :)

2018.05.21. 15:34:05

@L-Style: ??? És??? A cím: "Bikini körkép". Ehhez képest a bemutatott izéknek jó, ha a negyede bikini...

Who111 2018.05.21. 19:09:41

Gondoltam hozzászólok. De megláttam az előttem lévő öt hozzászólást, és rájöttem, hogy már elmondtak mindent. Talán annyit tennék hozzá, hogy a "fürdőruha" jobb választás lett volna...

efi 2018.05.21. 22:08:53

A tüdőnadrágoktól továbbra is kiég a retinánk.
süti beállítások módosítása