L-Style

L-Style

Ezt vedd meg a leárazásokon

2017. december 29. - L-Style

Mostanában egyre többet olvasok a fenntartható divatról és arról, hogy ne sok, hanem inkább minőségi holmikat vásároljunk. Ezzel egyet is értek, viszont én nem tartom magam ruhahalmozónak. Barátnőim gyakran meg is kérdezik, hogy a cuccaim hogyan férnek el a ruhásszekrényemben. Na, pont erre szoktam gondolni, amikor elindulok körbe nézni a leárazásokon. Nagyon örülök, hogy a minimalizmus és a nem vásárolok ruhát x ideig egyre népszerűbb mozgalmak. De én úgy gondolom, sosem vásároltam se ruhát se cipőt és egyéb kiegészítőt irdatlan mennyiségben, így megengedhetem magamnak, hogy olykor-olykor több dolgot is vegyek. Erre pedig mi a legjobb időpont, ha nem a leárazások? Nézzük is meg, mire érdemes ilyenkor beruházni.

3020f56290ded44e592aa4724ca84d2b.jpg

Farmer & Elegáns nadrág

A farmer egy örök alapdarab, mindig jó ha van otthon egy sötétkék, egy fekete és egy színes is. Manapság divatba jöttek a tapadós nacik mellett a régi stílus mom vagy boyfriend elnevezésű farmerek. Csak a szaggatott részek mennének már ki a divatból! Szeretnék egy sima sötétkék mom nadrágot, de mindenhol csak olyannal találkozom, ami szét van vágva, picit vagy nagyon. Az elegáns szövetnadrág pedig mindig jól jön az irodában! A legjobb lelőhely a felsorolt termékekre szerintem a  Mango, és még méretben is egész jó, lehet találni 38 és 36-os méreten kívül is.

13090659_tm_b.jpg

13043044_56_b_1.jpg

11059052_99_b.jpg

11099045_69_b.jpg

 

11067663_96_bmango.jpg

Ing

Ingekből, blúzokból is bőven lehet válogatni sale idején. Lecsaphatunk irodista stílusúra vagy laza blúzocskákra is, ahogy kockás flanelingre is. Alapvetően nem kedvelem túlzottan az ingeket, hiszen vasalni kell őket. Így próbálok olyat venni, ami vasalásmentes. Sokféle díszes, különböző csavarásokkal ellátott fehér blúzt is érdemes beszerezni. Idén nagy divat volt a harang vagy puffos bő ujj megoldás. Ingügyben H&M, Zara és megint Mango esetleg Promod látogatható.  

collage_1_1.jpg

collage_2_1.jpg

collage_3.jpg

Szövetkabát & Műbőrdzseki

Rengeteg vékony szövetkabi közül válogathatunk, piros, kék, zöld árnyalatban is. Én nem vagyok nagy rajongója a szövetkabátoknak, mivel vékonyak de színházba vagy fency estékre jó, ha lapul egy a szekrényünkben. Az Oversize még idén is hódít, kár, hogy aki 40 kilónál több, úgy néz ki bennük, mint egy töltött galamb. Illetve nem értem, az egy gombbal ellátott modelleket sem. A tervezők szerint, szeretnénk szétfagyni? Ezekhez mindenképpen dukál egy vastag, kötött sál is. A Reservedbe és az Orsayba vegyük az irányt. El ne feledkezzünk a műbőr dzsekikről, ebből is betankolhatunk tavaszra. Szintén számos stílus közül választhatunk, visszafogott, szegecses egyedekre is lecsaphatunk.    

collage_5.jpg

collage_6.jpg

collage_7.jpg

Pulóver & Kardigán

Szerintem már említettem itt a blogon, hogy volt egy lakótársam aki mindig kardigánt viselt inggel, jogon tanult persze. Na tőle tanultam, hogy a kardigánokat bizony fektetve kell szárítani, nem ám csak úgy rádobni a ruhaszárítóra. Imádom a kardikat, hiszen csak lehúzod magadról meg felhúzod, nem igényel különösebb mozgásformát, mint a belebújós pulcsik. Viszont itt is vigyázni kell, ne válasszunk túl bő fazont, ha nem skinny az alkatunk. Nem szeretem a gomb nélkülieket, csak úgy lógnak a semmibe.   

collage_9.jpg

collage_8.jpg

Te fogsz venni valamit akciósan?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr9513530981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása