L-Style

L-Style

A tüllszoknya

2017. június 03. - L-Style

Az iheletet Elle Fanning Rodarte ruhája adta, amelyet Cannes-ban viselt, meg is osztottam a blog Facebook oldalán. Belémnyilalt, hogy nekem kell egy tüllszoknya, annyira jól néz, a zöld szín pedig nagy kedvencem mostanában. Igazán Carrie tette ikonikussá ezt a darabot, a Szex és New York főcímében is egy fehér tütüt viselt, amelynek beszerzéséről több cikket is olvashattunk. Több se kellett nekem és felkutattam az internetet, ahol csodás tippeket találtam, arról, hogy hogyan lehet viselni a tüllszoknyát, anélkül, hogy álmodozó kislánynak tűnnék. A kérdés már csak a beszerzési hely, fogalmam sincs itthon hol találhatunk ilyen szoknyát, talán a turkálókban? Ha van tippeteket, mindenképpen osszátok meg velem.

Az ebay-en rengeteg félét találtam és a Polyvore oldal is több webshopot kínál tüllszoknnyákkal. Válogathatunk mini, max és midi méretek közül is, illetve a rétegzés is sokféle, van, hogy többféle színes réteg kerül egymásra vagy rávarrnak virágokat, applikációkat is a szoknyára.

Summer Tulle Skirt Outfit

 


Tulle Skirt Oufit 2

 

T By Alexander Wang white collar shirt
88.915 HUF - jades24.com

Mulberry satin bomber jacket
108.315 HUF - mulberry.com

Ted Baker red tulle skirt
6.330 HUF - very.co.uk

Aquazzura fringe shoes
124.140 HUF - matchesfashion.com

Colorful purse
7.025 HUF - bluebanana.com

Curb chain necklace
9.845 HUF - vestry.com

Gloss lipstick
7.640 HUF - safeandchic.com

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr3212561467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Momina 2017.06.05. 00:03:04

A tüllszoknyáim listája: egy bokáig érő hosszú fehér, egy rövid fehér, aztán térdig érőből kettő, egy fodros, egy nem fodros, van egy halvány ezüstszürke mini fluffy tütüm, aztán van egy középszürke rövid, egy szürke hosszú, egy fekete rövid, és egy fekete hosszú. És egy 3-as abroncsos tüll, de fodros, szóval optikailag 4-es, 5-ösnek elmegy. A legtöbbjük önmagában is jó utcai viseletnek, de én főleg alsószoknyának hordom őket, az abroncsost meg csak alsószoknyának. Van, amit itthon turiztam, van amit külföldi használtpiacon vettem, van az ebay-ről, van amit én varrtam és van amit itthoni turiban vett retró menyasszonyi ruha alól vágtam ki.

Rébusz 2017.06.05. 08:52:01

Én azon a véleményen vagyok, hogy mindegy, mi a divat, mi tetszik meg nekünk, ha nem áll jól, ne viseljük. A szóban forgó színésznővel az a problémám, hogy az arca erősen kontrasztban áll a tüllszoknyás viselettel. Nem hiába adunk leginkább kislányokra tüll szoknyát, de menyasszonyi ruhaként sem áll mindenkinek jól a tüll. A mai hölgyek többségének arca korán elveszíti lányos báját (életmód, életvitel, társadalmi szerep) és hiába egy sanyargatással elért karcsú test, egy profin sminkelt, karbantartott arc (amin átüt a stressz, a hajtás, a többi nővel való állandó konkurrálás kényszere és akkor még nem is beszélek a mai mű "csodákról": haj, köröm, szempilla, mell és sorolhatnám), a tüll nem fog jól állni egy mai erősen maszkulin személyiségjegyeket viselő "hercegnőnek". A tüllhöz egy természetes, kellő szabadságot, vidámságot, kiegyensúlyozottságot és szépséget sugalló egyéniség kell és ez az, ami ma egy nőnek nagy nehézséget okoz, amikor mindenki annyira egyforma, amikor egy mímelt hideg művi kisugárzással kell élniük minden nap.

L-Style 2017.06.05. 13:17:25

@Momina: De, jó! Melyik turiban szerezted be őket, ha szabad tudni?

L-Style 2017.06.05. 13:18:50

@Rébusz: Egyetérted veled. És örülök, hogy ilyen hosszú kommentet hozott ki belőled a tülszoknya.

Kata SWL · smokingbarrels.blog.hu 2017.06.05. 18:32:21

Szia! :) Én Pesten, a Westendben vettem meg az első tüllszoknyámat a dm-mel szemben lévő kis üzletben, ahol kínai és olasz gyártású ruhák is vannak, a szoknyám az utóbbiak közé tartozik. Krémszínű, gumis derekú és kb. térdig ér, ha lehetne képet csatolni,csatolnék,mert gyönyörű; a bőrkabátos street stlye képen láthatóhoz hasonlít a leginkább,csak rövidebb picit. Tavaly nagyon sokat hordtam, idén beakasztottam a szekrénybe a többi tavaszi ruhámmal együtt,de valamiért nem volt még rajtam, pedig imádom. Lényeg a lényeg: ha pesti Vagy, vagy errefelé jársz,a Westendben érdemes körülnézni ezügyben. :)

L-Style 2017.06.05. 19:12:24

@Kata SWL: Szia! Köszönöm! Itt lakok a közelében, úgy hogy mindneképpen el fogok nézni a Westendbe.

Kata SWL · smokingbarrels.blog.hu 2017.06.05. 19:18:09

@L-Style: Remélem még működik a bolt. :) Illetve a Mohito jutott még eszembe, ott is minden szezonra van tüllszonya, most azt hiszem púderrózsaszín, de Szilveszterre pl. fekete volt,ezüst csillámokkal, tavasszal is fekete, színes virághímzéssel. Érdemes oda is benézni, v a webshopjukban nézelődni.

L-Style 2017.06.05. 21:32:20

@Kata SWL: A Mohitót is ismerem köszi. Több helyen is van már üzletük, úgy hogy majd ellátogatok az egyikbe. ;)
süti beállítások módosítása