L-Style

L-Style

Inspiráló Nők: Leandra Medine

2017. április 23. - L-Style

Az utóbbi időben egyre gyakoribbá vált, hogy egy divatblogger teljes médiabirodalmat épít fel. Ami kezdetben csak egy hobbi volt, saját vállalkozássá nőtte ki magát. Van aki cipő kollekciót is tervez és több embert is felvesz, hogy működtetni tudja oldalát. Míg mások neves divattervezőkkel kollaborálnak és utazásaikról jelentenek. Az egyik legismertebb ilyen blogger az Upper East Side-i zsidó családból származó Leandra Medina. A Man Repeller ma mára egy kultúrával, feminizmussal, karrierrel és más témákkal foglalkozó online platformmá nőtte ki magát.  Három nappal az indulás után már a Refinery29 nevű oldalon is szerepelt. De hogyan sikerült az újságíró lánynak felépíteni a milliókat vonzó oldalt?

Leandra 2010-ben indította útjára formabontó blogját szüleinek New Yorki-i otthonából. 21 éves volt ekkor és újságírónak tanult a The New School nevű intézményben. Először csak azért kezdte, hogy legyen mit beleírnia önéletrajzába. A különleges név azonnal terjedni kezdett a divatszférában. Ma már legendának számít, hogyan született meg a blog neve. Leandra éppen egyik barátnőjével vásárolt, amikor azon nevetgéltek hogy az üzletben lévő cuccok mennyire pasi taszítóak. Szeretett volna véleményt adni egyéni hangjának, miszerint a nők is viselhetnek férfias ruhákat, olyan darabokat, amelyek nem tetszenek a férfiaknak, mindent humorral megfűszerezve.

Ő is, mint számos blogger a kezdetekkor saját magáról posztolt képeket, amelyen extrém párosításban vett fel különböző designer termékeket. Az írás mellett más munkát is kapott, tervezett kirakatokat a Michael Kors-nak és a Dannijo ékszermárkával is együttműködött. Így a site leginkább hagyományos hirdetésekkel, szponzorált posztokkal és tervezői kollaborációkkal tartja fent népszerűségét. 2013-ban megjelent Medine saját könyve Seeking Love, Finding Overalls címmel. Már 2012-ben elérte, hogy embereket kelljen felvenni, ahhoz, hogy az oldal tovább növekedhessen. Ekkor nagyon fontos, hogy a jelentkezőkben lásson valamit, ami kicsit is hasonlít rá. Amikor elindította Twitter fiókját, sokkolta a közönséget házassági bejelentésével, hiszen hogy lehet hiteles akkor a pasi-taszító imidzs? Természetesen kapcsolata olvasóival hamarosan helyreállt.

A nagy sikert látva felmerül a kérdés, hogy miért nem működik együtt külsős befektetővel a még nagyobb ismertség érdekében? Medina azt mondja, befektető nélkül megengedhetik maguknak, hogy folyamatosan növekedjenek és megtartsák saját értékeiket. Az oldal hangját  a Jezebel és Vogue magazin közé teszi, hiszen a Jezebel humoros, csípős megjegyzéseiről ismert, a Vogue pedig a high fashion netovábbja. Szerinte úgy lehet talpon maradni a milliónyi divattal foglalkozó oldal között, hogy folyamatosan innovatív vagy és saját, egyéni hangodat sem veszíted el. Fontos, hogy megfelelően kommunikálj a social media oldalakon is. A Man Repeller megtalálható Pinteresten, Tumblr-ön és természetesen az Instagramon is.

Februárban nyitottak egy pop-up üzletet, amely Leandra nagy álma volt. Az áruk között megtalálhattuk Monogram x Man Repeller pólókat és más kollaborációból született designer holmikat is. A jövőt tekintve pedig, gondolkodnak egy állandó üzleten is.

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr3412448785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása