L-Style

L-Style

Kedvenc téli darabjaim magyar tervezőktől

2015. január 14. - L-Style

Szerencsére nem csak a fast fashion-láncok tartanak leárazásokat karácsony után, hanem bizony a designerek is! Rengeteg tehetséges magyar tervező közül válogathatunk a divat területén is. Szinte már nem is tudok választani, akkora a kínálat. Most összegyűjtöttem azokat a ruhákat, kabátokat, felsőket, amelyeket én is megvennék. Még így sem tartoznak az olcsó kategóriába, de egy minőségi darabra mindig megéri beruházni, főleg most. Ne hagyjátok ki!

aeron.jpg

Kedvenc jelenlegi tervezőm Áron Eszter, akinek az Áeron darabokat köszönhetjük. Klasszikus, kifinomult lett a Francoise Hardy által inspirált idei ősz-téli kollekció is. Ebből választottam ezt a világoskék pólót, és az irodista nadrágot. 

doritom.jpg

Második kedvencem pedig Tomcsányi Dóri, aki szezonról szezonra elkápráztat pasztell színeivel és mintáival. A laza, sportos vonalat képviseli, de azért felfedezhetjük a nőies jegyeket is ruháin. A mostani téli gyűjteményből a különleges mintái miatt választottam ezt a felsőt és a hozzá tökéletesen passzoló klasszikus fekete szoknyát.

use.jpg

Use unused - ki ne ismerné őket? Az egyik legsikeresebb magyar kortárs márka. Habár még nem tartozom potenciális vevői körükbe - a harmincas üzletasszonyokhoz - ez a lila ruha gyönyörű. Egy őszi meetinghez tökéletes választás.

annadaubner.jpg

Anna Daubner a fiatal generációhoz tartozik, ez még csak a második kollekciója. Jót tett neki a három év London, nekem a mostani darabjai sokkal jobban tetszenek, mint a korábbiak. Kedvencem a kék midiszoknya, a kézzel hímzett drapp felsővel. 

artep.jpg

Az Artep márkát is figyelem már egy ideje. Mostani kollekciója a Back to basics neveket viseli, amelyek tényleg alapdarabokból állnak. A kockás szövetnadrág és a kék ing nem hiányozhat senki gardróbjából.

nanuska.jpg

Nanushka! Én túl nagynak tartom a körülötte lévő hype-ot, de mi tagadás, az idei téli kollekciót elég jól összerakták. Alig tudtam választani, végül a kék mintás ruha mellett maradtam. Mostanában rákattantam a ruhákra és a szoknyákra! 

jesuisbelle.jpg

A Je suis belle meglepő módon sötétre vette a figurát. A mindig pasztell színeiről híres tervezőpáros, idén csak szürke és fekete színeket használt. A sportos darabok közül ez a különleges hajtásos pulóver tetszett meg a legjobban.

thefour.jpg

Csak, hogy legyen egy kis világosság a tél ellenére, ezt a fehér mintás pulcsit szemeltem ki a The Four kollekciójából. A három tervező ruhái újszerűek, frissek és egyediek. 

A leárazásokat csekkoljátok a márkák Facebook - oldalán!

Neked ki a kedvenc magyar terveződ?

A bejegyzés trackback címe:

https://l-style.blog.hu/api/trackback/id/tr347061873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása